Matters of the heart

"Idag tog jag en banan. Jag skalade inte den innan jag tog en tuggah".

Nu ligger jag på två madrasser fulla med chips och kinapuffar. Jag, inte madrassen. Fast det skulle vara härligt i och för sig. Sara ligger bredvid och träffar några fina toner :P

Vi har pluggat matte och skrivit manus inför missvisande samtal. Nu ska vi in och käka "nattamat" för sånt gör Sara.

Vi är duktiga och du kommer före kinapuffarna på min lista. Även om jag nämnde dig efter både dem och chipsen. Mohhaa.

Ha det bra förfannnn!

"Jaaa, eeeeh du ringde mig så ringde jag dig men sen ringde du inte mig då därför tänkte jag att jag ringer dig igen!"

"Man kan fan inte konversera via msn, det är fan inte hälsosamt"

I wish that I had the power
To make these feelings stop
I lose all self control
In matters of the heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0