Another winter day

Idag var chill. Besök av "koll på cashen". En lektion. Saco-mässan i malmö ngn timme. Hänk med David till tropikhuset som det visade sig att jag hade varit på under min praktik. Men det var trevlans ändå. Spontanitet var inte i överflöd bland andra. Imorgon ska jag chilla med Elin i Malmoe. Vi ska gå i affärer, frossa i mat och godis och se twilight på bio och mysa i malmoe som bara vi kan. Idag har varit en mycket glad dag. Och jag har fem stjärnor på medium i Guitar Hero på alla låtar utom fem. Det du. Gå och lägg dig nu. Godnatt.

Another winter day,
has come and gone away,
In either Paris and Rome,
And I Want To Go Home,
I miss you, you know

Kommentarer
Postat av: m.

alltså, googla "blondinbella byebyedarling"

jag tror det är din blogg längst ner men hittar inte var du skrivit det. hjälp mig!

2008-11-27 @ 22:44:39
URL: http://byebyedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0