This is a bump in the road

Jag har tappat det här med blogganden. Kan man tappa något man aldrig har hållt i. Kan man tappa hopp? Jag har aldrig hållt i ett hopp och känt hur hoppet sakta men ändå för snabbt glider ur min hand för att sedan slå emot kullerstenen en meter i riktning nedåt. Kan man då tappa hoppet? Kan man då tappa förmågan att blogga? Jag har ju aldrig hållt en förmåga i handen.

Idag har jag trotsat regnet och gravitationen som är alldeles för stark just på den platsen där min säng står. Åkte till billeberga, till elin och vi gjorde projektarbete och studerade lagar. På tal om lagar sa Eskil, ministern att en lag som förbjuder sex med djur ska införas. Hurra. Inga fler hästpenetreringar och grejer! One step in the right direction.

Elins familj är underbart mysig men jag kan icke riktigt förstå det roliga med wii. Stå och svinga sin arm och se hur ngn på en skärm kastar ett klot som alltid svänger åt vänster. Var är det roliga? Guitar Hero for real säger jag fortfarande.

Jag är stressad och vet ínte riktigt vart jag ska ta vägen. Orkar inte ta tag i saker och ting. De är för många helt enkelt. Det är fel att man ska vara så stressad över skolan att man känner att man är för stressad för att träffa sin pappa på typ två månader. För jävligt egentligen. Men det kommer en dag då jag tar tåget för att säga hej till min faderkaka. Rather sooner than later. Jag hatar dåligt samvete.

Jag tror inte jag någonsin har haft så skumma och roliga samtal sen jag lärde känna sara. Sms där man skriver "Kroppsvätskor" eller "Rövskav" har aldrig varit så normalt som nu.

sara. säger:

kasslermamma!

hasse. säger:

kebabbrutta!

sara. säger:

klita!

hasse. säger:

tygla dig!

sara. säger:

snopphållare!

hasse. säger:

penisböjare!

sara. säger:

anussmörjare!

sara. säger:

anna tycker vi är golliga mot varandra!

sara. säger:

putti!

hasse. säger:

klart vi är vaffan. regular sweet-talk ffs : D

sara. säger:

haha, ja vi vet båda två att penisböjare och anussmörjare EGENTLIGEN betyder åh vad jag tycker om dig du är så söt!


If  a bird can sing with a broken wing
you'll learn to bend when the wind blows
it leaves me fall, but the trees stand tall
this is a bump in the road


Kommentarer
Postat av: saris

hihi, vi är SÅ JÄVLA GULLIGA du och jag <3

2008-11-15 @ 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0