You make it real

Mmmmm
There's so much craziness, surrounding me
There's so much going on, it gets hard to breathe
When all my faith has gone, you bring it back to me
You make it real for me


Äntligen får man den dagliga dosen av Sara. Den behövs mer än du kan förstå!
Dagens skämt var sjukt dåligt men fan så bra. "Hemuppgifter s.60, skriver sara på s. 60 med rubriken Hemuppgifter". Ännu roligare blir det när hon måste förklara sina skämt och ännu roligare blir det efteråt då vi inte kan sluta skratta. Du är söt och underbar!

Jag blev bjuden på vernissage på muséet bland alla andra viktiga människor. För det gör mig också glad.

Sara har fått mig att fundera över vad Julmust smakar. Hoppas någon vet.

Godnattpanik!

You make it real for me!


Kommentarer
Postat av: duvetvemsaraär

du ska veta att jag är ett troget fan av din bloggidiblogg!

2008-11-04 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0