Dream on!

Jag har kommit fram till att jag är en väldigt nostalgisk människa och att jag  omedvetet skrattat åt tanken om dagdrömmare men att jag nog är den värsta av dem. Där sitter jag upp och ner (nej, inte bokstavligt talat) och bara drömmer. Jag sover inte men ändå hittar jag på den händelse som jag vill...drömma? Sjukare är det väl när jag helt plötsligt får för mig att jag är arg eller ledsen på någon och typ lever mig in i det för att sedan tänka "vad håller jag på med?" Det är sjukt skumt men jag har aldrig tänkt på hur skumt det faktiskt är.

Har jag jobbigt stor fantasi eller vadå schizofren liksom?

Förövrigt (som är ett ord jag använder otroligt ofta, har jag kommit på) så har jag ändrat min åsikt angående reptiler och jag vill ut och resa och checka the wildlife!
Afrika i april <3

Dream on!
Kladdkaka, Casanova och mysprat med Rebecca var dagens ros! Me like you! <3 See you Sunday friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0