My own prison

Den är inte mod(e)ig som blondinbella, där är kanske inte djup som byebyedarling, den är kanske inte fin som luckcomeseasy, den är kanske inte kul som onthecreativeside, den blir kanske dock tom som sahhara. Den blir helt enkelt som den blir och det är underfeetlikeours.

Jag lider av samma problem som sahhara, vad skriver man här som inte bara är helt totalt ointressant för omvärlden. Jag är varken djup eller ytlig. jag ligger precis mittemellan. Tråkig?

Men jag kan säga att kvällen och natten hos sahhara var bäst som vanligt. Du och vi är bäst. Me love you friend! (:

För att vara på den djupa sidan kan jag säga att jag väntar på något som inte kommer, människor som inte hör av sig, slumpen som inte gör som jag vill. Detta något varken kan eller vill jag förklara men det är en ständigt gnagande bakterie i min mage som ger en sådandär obehaglig ont-känsla fast utan fysisk smärta.

That's it for now och om detta inlägg raderas en gång till så hoppar jag trefota!!

My own prison

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0