du kan vara en ringmuskel

Asså ibland äcklar jag mig själv till bristningsgränsen. en stor aning.

3 tankar som cirkulerat i min skrumpna hjärna de senaste fem minuterna:

1: har alla människor upplevt att ha ludd i sin but crack? osexigt. motbjudande.
2: alla har väl upplevt att det kliat så mycket och irriterande att man inte kan låta bli att sluta göra vad man görar och bara måste klia? hur gör man då på allmän plats bland massa irriterande individer om det kliar sådär förödande på ringmuskeln i röva?
3: tvättar folk sina nyinköpta kläder innan de använder dem? är det bara jag som ALDRIG gör det? tänk alla vidrigt shoppingsvettiga influensa-erade människor med kliande ringmusklerar som testat just det plagget som jag nu använder. VOMIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0