eh eh eh eh

åbåj, vad trött jag ääär istället! trötthet var en dum uppfinning!
idag kom jag till jobbet och det första jag upptäckte var att de fiskarna som är helt utdöda i det vilda höll på att kvävas to death. akut vattenbyte och syresättning gjorde jag. tacka gud för att jag lyckades att få sug i den där äckliga slangen som annars brukar testa mitt psyke till max, på första försöket. sög även upp smutsen och räkorna som fanns kvar - eftersom katarina övermatat varenda djur den här helgen. såg att det fanns räkor under en av stockbitarna. när jag försökte suga ut det från under stocken upptäckte jag att det var en fisk. dödare än död. ARGH.

sen blev jag även attackerad av en fet jevvla gädda. okej, att vi alla vet att den är arg som en gädda och hoppar och hugger och har sig. men att hoppa ut ur sitt akvarie rakt mot mitt ansikte var väl lite väl överdrivet.

spännande dag men utmattande. jobb igen imorgon till fredag. undrar vad som händer och går med allt som ni inte vet om. men nästa helg är det utgång. så är det bara!


Kommentarer
Postat av: hassan ;)

Hans!!!

Vart ska du ut ngn stans?

De e inte så bra om ni dödar fiskar :S

pussar

2009-12-08 @ 12:48:32
Postat av: Päronkolan

ska du gå ut på fredag? det tycker inte jag, för vi måste ju hålla på traditionerna och se idolfinalen tillsammans, right? och kanske grilla några skumtomtar över levande ljus ;]

(och så vill jag ju höra allt jag ännu inte vet om och lite till!!)

2009-12-08 @ 16:53:00
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0