jag heter caroline och jag är en elak människa

jag vill bara be om ursäkt för allt jag säger i det här inlägget. så ni vet det redan nu...

men jag måste bara få uttala orden att Roger i Bonde söker Fru verkligen måste vara en av de osexigaste männen alive. han är som en skrattretande figur ur en uråldrig tv-serie som mormors mormors farfar satt och skrattade åt. om de ens hade tv på den tiden (allmänbildningen skiner igenom här ja). jag kan på allvar inte se något sexigt med den mannen!
fulaste orange mustachen, världens bonnabränna och ett par badbyxor vars tillverkare borde hängas och visas på youtube.

"jag har gett bonnabrännan ett namn" - jag vet inte om det är bonnabrännan eller ansiktet som skäms mest.

hans badbyxor ger mig mardrömmar!
en grupp borde skapas på facebook "10 medlemmar och Roger köper nya badbyxor"!

usch, vad taskig jag har varit nu! men vi vet ju redan att jag är en elak människa.


Kommentarer
Postat av: Kaycha

hahaha, jag kan inte annat än hålla med, och jag kan inte fatta hur man ens kan lyckas ha så vita ben? är det biologiskt möjligt liksom?!

2009-12-18 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0