när röda ögon ser svart

igår tittade jag förresten på new moon. att en viss person ska ha sett ut som jacob fast med större bröstmuskler fick mig inte på andra tankar. den var bra!

åh, vad seg jag har varit idag. bara degat och tittat på mammas pojkar och robinson. legat ner vid datorn och bara segat. har ju haft saker att tänka på iaf. körde till apoteket för att köpa bamseplåster. hittade först bara vanliga plåster och kände rage-et komma men såg sedan att barnen hade sin egen plåsterhylla med allt från rosa elefanter till kalle anka. men vad har hänt med bamse-plåster?? för några år sedan var de ett måste...! iaf i min vardag. hittade dock star wars plåster vilket var perfa. körde hem och krockade nästan. mitt beslut var kanske inte helt hundra. finns det en värre korsning? säkert. men den är inte okej.

för några minuter sedan insåg jag att grejen med att man ska se svartvitt i periferiseendet faktiskt stämmer. jag har alltid varit lite tveksam. men i denna stund när mina ögon facear min datorskärm medan bokstäverna ploppar upp efter varandra som en slingrande orm kan jag inte se min väckarklocka som står och blinkar med röda siffror - "23.50". jag har inte ställt in tiden sedan ett strömavbrott för ett halvår sen och den har därför blinkat olika cp-tider sedan dess. vänder jag lite på mitt huvud så ser jag det röda blinket. spännande!

jag saknar att ligga i saras säng och bara chilla. vad händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0