peace maddafakkas

kvällen igår var bara sjuuuk....t rolig. förfest hos tini som började ganska segt men som sedan tog en jävla fart. tinis pojkes vän var det roligaste. beställde en pizza utan att veta vad de hette så bara sa ett namn. sen när han skulle hämta:

- tini, sticker du ner och hämtar mina pizzor?
tini: nä, det kan du göra själv.
- men jag känner inte dom.

haha, för man måste känna pizzagubbarna!

iaf, sen drog det till vipkön på slagt och jag tappade mitt bankkort dirr. fast insläppspojken såg det på marken och min syster slog till mig i huvudet och bankkortet åkte ner i väskan igen. man ska inte ha bankkort med sig ut!

inne på white blev det helt jävla crazy maddafakka. vågar inte skriva allt här men allt blev ganska struligt, höhö. efterhängsen dude fick mig och tini att hångla loss twise och få tummen upp av en annan. Gött och sånt!

sen tappade min syster mobilen och fick springa och letileta efter den och jag lämnades med den efterhängsna duden och tysta julia som måste ha varit i chock hela kvällen, stackaren. mobilen hittades i baren efter en del förtvivlan. gött med folk som lämnar in, tummarna upp!

vid tre lämnade mitt sällskap mig utanför och en sliskig utlänning blåste ciggrök rakt i mitt fejs och gjorde ngt försök till sexy look. sorry grabben.

hem och sova i två timmar. dra till jobb. må lagom slaskigt för att sen dra till ikea. somnade i en soffa medan jag väntade på mor min. men det var nog rätt sött.

dagens minus förutom allt är väl att jag haft ett rökmoln efter mig hela dagen. rätt mysigt och sånt. ge mig cancer.

nu har jag legat i min säng i 6 timmar helt jävla utslagen! somnat var 15de minut och sovit i 40 minuter. vadå missa programmen man vill se?!?!

förkyld är jag också.

peeeeeeace maddafakkas

Kommentarer
Postat av: TINI <3

hahahaha. din blogg är bäst. du måste skriva ditt skit oftare :) stackars tysta julia :P jag minns tydligen inte allt. för jag lär stått med er när du tappade ditt bankkort? bla bla bla. fylleschweiiiin som vanlet. pussi natt, puss, din slusk.

btw så va d nice att strula med dig. ska vi liggaaa? :P hahahha ue. nej tack förresten :P

2009-12-28 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0