syrsmos, fettmos och miljövänlig isglass

jag har syrslever och syrs-hjärta och andra mysigheter i spåren på sin sandal-sula. rätt mysigt och sånt!

dessutom är fett jävligt äckligt. fett kan inte kallas revben eller tvärtom. när jag beställer revben vill jag ha kött. vem går fram och säger "jag skulle vilja ha fett med potatis idag." nä, juste!

dessutom har jag kommit på det PERFEKTA sättet att göra miljövänlig isglass. miljökonferens och allt som händer -  sätt ut lite goa' människor i snöstormen och låt dem stå där för alla att slicka på. behövs inga kemikalier, inga fabriker med massa utsäpp eller kylningsanordningar och annat dumt. Henrik bidrog till den perfekta slogan-en:

"Den nya miljövänliga isglassen. Isglassen av människor - med människor - för människor".

 (ni som inte bryr er om miljön - PERFEKTA sättet att få slicka på folk..?)

ska jag inte få något fint miljöpris och sånt nu eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0