the haunting in connecticut

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, nu har jag för första gången tittat själv på en skräckfilm. det gick sådär. att stoffeloffe började facebook-chatta med mig räddade mig verkligen. jag är fan inte skapt för skräckfilmer. en film som var 1.40h tog typ 2.5h för mig att se. magen i halsgropen tänkte jag skriva men det var ju fel. men jo, magen i halsgropen, handen inköttad i mitt ansiktsfläsk och ögonen kisande som på en strandpromenad med solen riktad mot pupillerna. not najs. nu är jag så rädd att jag inte vågar gå ner till min tandborste. men jag har på allvar bara ätit och druckit onyttigt idag så jag måste fatta den i min hand och kötta runt den i min flabb på allvar.
ååh, jag vet man inte ska snacka om vad man käkar för ingen är interested. men detta är fan sjukt. jag ska bli tjock.

ett glas julmust och en näve chips, vaniljkringla och apelsinjuice, nötter/nötter med choklad, två 10kr-cheeseburgare, fanta och godis, nötter/nötter med choklad, julmust och chips.

snacka om kalorier och noll näring på min dag!!! SICK och sjukt jävla gross!
"du kommer fan svälla upp till en ballong när du blir stor".
om inte annat kommer hela mitt fejs vara en fet jävla finne nästa vecka.
glädjeskutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0