estetisk panik eller klonad förvirring?

Estetisk verksamhet igår - bild. Jag klarar inte pressen att prestera i ljusets hastighet. Jag fungerar inte i stressade miljöer och fick typ panikångest på gränsen till hyperventilering. Sara likaså. Icke någon estetisk avslappning här. icke. Röda ansikten och tårfyllda ögon.
"Använd inte läpparna till ram!!"
"Jag mår så dåligt!"
Men det var kul i panikens höjdpunkt på ett skrattfullt sätt men egentligen kändes det fruktansvärt. Med Sara kommer paniken ut som skratt. Det är bra. Underlättar. Tack bäjb.

Jag säger att skåne har för många dubbelgångare nu. Förvirrande for Pete's sakes! På tre dagar har jag sett tre dubbelgångare som har förvirrat mig fett mycket. På tre dagar lyckades vi se varandra men ändå inte. Jag såg dig men det var inte du. Jag såg dig på stationen idag men du dissade mig. Men jag var hemma idag. Sprang du precis förbi utan att säga hej? Nej, jag avslutade precis min tre timmar långa körlektion. Förvirrande var ordet?

Min teori nummer ett:
Vi är olika filer på en dator. Någon skulle flytta filerna men datorn bestämde sig för att kopiera de markerade filerna istället. Det som alltid är lika irriterande. Så nu finns vi som var markerade i två upplagor.

Min teori nummer två:
Vi var några som klonades i hemlighet när vi var små och oskyldiga. Inte våra spegelbilder vi ser i alla fönster på stan utan ibland är det kanske din klonade broder. Tänk på det.

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0