A bewildered meat-eater or a die-hard vegetarian?

Jag kom på vad jag skulle skriva här idag men allt försvann. Dagen har i alla fall varit söndersprängd med frågan om man borde bli vegetarian. Ja, borde borde man. Men varför blir man det bara inte. Man måste ta steget. Men steget har typ storlek 52 och så stora fötter har faktiskt  inte jag, om än inte långt bort. Andrina sa iaf den roligaste kommentaren. Jag och Malin diskuterade på engelskan det här med att vara vegetarian men ändå äta fisk. Andrina (engelskaläraren) sa då att hon äter fisk.

Jag en splittrad meat-eater: Vad är det för skillnad på en fisk och ett annat djur?
Andrina seriöst: Ja...de har inga ögonbryn.

Vilket clever svar! Roligt vart det i alla fall!

Det gick ett brandlarm på tåget. Tåget luktade förrjevvligt men det brann tydligen inte. Men jag tror nog att en liten liten eld låg och pyrde i någon hörna. Ja, det tror jag allt.

ciao

Kommentarer
Postat av: K

jag tycker, att om man ska vara vegetarian ska man sluta äta ägg från fabrikshöns också!

kanske hade någon rökt i smyg på tåget? caroline? x)

2009-01-22 @ 20:42:13
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: C

Du har så rätt. Det bästa ur djursynpunkt är väl att vara vegan.

Jag röker ofta. Har du inte de små vita molnen framför mig kalla mornar?

Ovant det känns att du skriver "Caroline". Vet inte varför, men jag reagerade på det ^^

2009-01-22 @ 21:28:40
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0