Årets roligaste.

Tre trasiga vågar, spilld näringsagar och mätning på måfå. Jag och Sara är kingar på labbande och satte nog Elin i chocktillstånd. Sara ska ta upp 9 ml vatten i ett mätglas. Jag ska säga stopp men väntar till hon tagit i 10 ml och Sara reagerar. När hon sedan ska ta upp lite av vattnet med en pipett missar hon pipetten. Jag ser det och håller på att dö. Försöker säga till henne att hon är utanför men kan inte. Hon frågar om hon får upp något och undrar varför jag inte svarar. Helt plötsligt är jag på marken och håller på att dö av skratt. Har nog aldrig varit närmare på att kissa på mig i skolan som den minuten. Det var årets roligaste stund på allvar! Sara gör dagen för mig. Kanske låter tråkigare än ett tandläkarbesök men ack vad det var roligt. Syrebrist av skratt fick jag iallafall. :D HAHA saaaaA <3

Kommentarer
Postat av: saaaA

hahaha, alltså det där var inte mitt smartaste ögonblick! men fan så kul :P

2009-01-21 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0