Fools of heaven

Vi i höör har ett annat klimat. Nu har vi ett riktigt vinterliv med stora snödrivor efter alla plogbilar. Tyvärr var jag tvungen att gå upp klockan sex imorse och fick därför se alla plogbilar köra runt då alla andra människor egentligen ska sova så att de kan hinna ploga utan massa andra bilar. Men där gick jag. Övertrött. I massa oplogad snö. Fint. Kallt. Vitt. Mysigt. Men alldeles för trött.
Imorgon är det skola. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Vant mig vid att gå och lägga mig 02.30 och gå upp 11.30. Nu ska man gå upp 05.30. Det går inte! Plågeri på högsta nivå skulle jag vilja säga. Men det får gå. Som jag så ofta skriver. Det måste gå.
Don't be a stranger.

Jag kunde inte sova och nu är jag snaaaaaark! Borde plugga men wtf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0