äppel och lejontema

Idag har min dag gått i äpplenas och lejonens tema. Kajsa min päronkola kom och hälsade på sin äppelmunk. Kajsa tog med sig hemmagjord äppelmos och äpplen och stekte pannkakor som vi åt medan vi tittade på Lejonkungen. Den filmen är serre den finaste disneyfilmen! Sen gjorde vi äpplekaka och tittade på Lejonkungen 2. Vadå ha andra röster? Så kan man ju inte göra. Efter den såg vi Lejonkungen 3 dirr. Där kom Pumbas göteborska tillbaka, tack för det! Ord som farsa, snusk och mosh är ord som jag inte tänkt på förut.

Nästa gång ni tittar på Lejonkungen 1 och tänker att Simba som "tonåring" låter snygg. Låt er inte luras. Det är inte en ung snygging enligt Google.

Att min päronkola åker till australien är inte hållbart och sånt..!

Slaskmask

Kommentarer
Postat av: päronkolan

hahaha, letade du upp snygg-simba på google? det vill jag med göra, vad heter han?

det var en fin dag vi hade, och jag ska ta med din ande till australien! :*

2009-11-14 @ 17:54:24
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: hasselasse

han heter Frank Ådahl x]

You better! :*

2009-11-15 @ 08:10:53
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frank Ådahl xD ett sånt namn.

2009-11-22 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0