.check.

Min dag på jobbet...

- guidning av skolklass. check.
- charader genom ett fönster "jag har redan ätit, ja, du ska få en kram". check.
- svarat på frågor som "gör det ont att bli biten av en orm fastän den inte är giftig?", "varför kramade du den dära henrik innan?" och "vad heter jag?". check.
- fått fårbajs under skorna. check.
- fått sexiga utslag av ensilaget. såg ut som att jag nässlat hela hakan, halsen och händerna. check.
- fått jonas att inse att jag har sjukt håriga händer. check.
- diskuterat möjligheten att jag är tvåkönad. check.
- sett lasse äta lunch för första gången på två år. den 60åriga gubben lever tydligen också på fast föda, who knew? check.

- någon som vet vad kamoflauge är?
- ja, det är om jag är helt blå. jag är helt blå och mina badbyxor är också helt blåa. osså är det en mördare som jagar mig. osså lägger jag mig i vattnet och jag är helt blå. så ser inte mördaren mig. då har jag kamoflauge.

BÄSTA FÖRKLARINGEN (från en 9åring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0