peace maddafakkaaaaaaahs

I snart två dygn har jag inte gjort mer än ett piss i mississippi!

Fredagen var bäst med slaskig pizza, michael jackson och bästa sällskapet.

Lördagen var bäst med laserdome där jag sprang in i x antal väggar och skrek x antal ggr av rädsla. Därefter 5kamp där jag knäckte x antal ben. Sumobrottning mot storkusinen var ngt av det roligaste! Snacka om att jag flög som en studsboll. Inte kunde jag ta mig upp i den alldeles för stora dräkten heller. Funny times. Därifrån till kinabuffé. Jag börjar tro att jag är en våldsam person! Daniel (storkusinen) sa ngt dumt och jag skulle låtsas bitchslapa honom som jag brukar göra på kaxiga folk som han men saken är den att jag inte slutade och gav han en klapp som jag brukar utan det blev den bitchslapen han förtjänade. Roliga saker det! Seen, inte se(än)n, utan seen (sara har ju hängt upp sig på uttalet av det ordet), så hällde jag sån där ni vet staaaaark sak som brukar stå på borden på kinarestauranger över min andre kusins mat. Och då menar jag inte två små droppar som är mer än nog av den kryddsaken, utan jag verkligen hällde!! Det roligaste jag varit med om på länge när hans ögon tårades och han blev helt röd i ansiktet och hans hårlösa huvud blev blankare och blankare, HAHA! Min släkt är underbar och jag är underbar mot dem!

"Direkt" efter kinabuffén hämtade mamma mig på värnhemstorget för att åka på kalas hos "min tredje familj". Där serverades det pizza dirr! Jag har på allvar ingen mättnadskänsla och det skrämmer mig. Jag kan inte minnas senaste gången jag kände mig på riktigt "jag kan inte äta en enda tugga till". Jag slutar äta och säger att jag är mätt men jag känner inte det i kroppen. Liksom, om jag inte hade tröttnat på att äta och därför slutat som jag gör hade jag ju varit fet som en strandad luftballong. Efter maten gick jag till macken med männen och köpte cigaretter och blev puttad i diken.

Den 16åriga killen som var väldigt bra på att övertala mig att umgås med "barnen" istället för de vuxna (liksom orka gunga i 14 minusgrader egentligen...men the proposal var iaf bra!) till mig inför hela kalassällskapet:
- Oj, är du 19? Du ser yngre ut än mig och jag är 16!
Geez, man tackar! Not.

HAHA, dessutom: när vi fyra "barn" skulle kolla film satte sig killen i sängen, jag och emelie på två stolar och pauline stod nog upp.
Han: - vill ingen joina mig i sängen?
Jag på skoj: - jag vill...
Han bara tittade konstigt på mig som att jag var sjuk i huvudet.


Sen efterrätt och godis och chips och fortfarande ingen mättnadskänsla. Sen nattkörning hem från malmö. Åh, vad jag vill ha en egen lägenhet i malmö. Snälla.

Söndag sög, träningsverk i hela kroppen och tja, jag lämnade nog inte ens sängen. Depressionen av att det är för längesen jag var på jobb kom.

Måndag, depressionen pga jobbrist fortsätter. Tittade på Juno som inte alls var vad jag förväntade mig. Men den var bättre! Sen tittade jag på tre fjärdedelar av Superbad för att seen gå till lidl i regnet och sedan laga stekt kyckling i sötsursås med ris. Unga mödrar och I love You Man med mor min. Hon klarade av att hålla sig vaken i 16 minuter in på filmen så seen fick jag spola tillbaka och börja om. Så totalt har jag tittat på 2 och 3/4 + 20 minuter film idag. Tack gode gud för att jag ska jobba imorgon och få en dag utan sysslolöshetsdepression!

Nu sprängs min urinblåsa snart. 

-I'll see you then or I'll see you on another time. 
- What? That's really confusing, I don't know if you're coming or not...

peace maddafakkaaaaaaaahs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0