hail the king

diagnos: upprepade stunder av ensamhetsdepression.
men åh, jag var rätt fett glad och lycklig idag trots min diagnos. bra sällskap är bra. bäst sällskap är bäst. fast egentligen förvärrar perfektionen bara min diagnos då det får mig att inse att den är befogad. jag vill ha mer.

åkte till min vän elin efter jobb. hennes familj bestämde sig för att slå tärning om vem som skulle plocka undan i köket. jag fick också slå. det var rätt skoj tyckte jag. fast jag fick inte lägst siffra så jag slapp städa deras kök. idol tittades på och medan jag sprang i panik till sista tåget som väntade på att jag skulle springa in genom dörrarna så åkte fel människa ut. me no likey.

men äsch. imorgon ska jag försöka vara the leader of the pack och leda alla fyllehundar till slag(k?)t.. lite för mycket ansvar där kanske, höhö. och dessutom kommer jag bli stoppad i dörren som minderårig. kan man inte få stilmånader för ett smickrande (hosthosthost) passfoto(!!)? förfest utan fest. det går ju ikke? den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0