Igen

Jag är själv hemma igen. Känns som att det är oftare än sällan. Det är ofta vilket innebär att lilla jag i "stora" huset måste utstråla väääldigt mycket värme för att det "stora" huset med den "lilla" jag inte ska bli våldsamt kallt. Igen. Det är våldsamt kallt. Igen. Man märker på min näsa när vintern är här. Då är den kall även inomhus. Det är den nu. Igen. Ett annat tecken är att jag körde hem i snösslaskstorm. Men jag litar mer på min näsa. Alltid.

Jag äter rostade mackor. Igen. Nu glömde jag nästan att rosta den. Igen. Det hade varit katastrof. Igen. Slap your mama is that true? är ett uttryck som fastnade i mitt huvud. Faakking hell, nu brände jag mackan bara för att jag skriver det här. aaaa, nu vände jag mig och titttade på klockan och greys anatomy börjar typ nu! Det är inte hållbart.

Skalkarna får vänta!

Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0