Kvinnor utan handdukar

Jahaja, då var man efter typ 4 år tillbaka på friskis och svettis. Jag har bara en fråga? Varfan tog den konditionen jag hade i toppen av min fotbollskarriär vägen?! Tiden då jag kom till en vinterträning och lätt kunde springa ett par varv runt planen. Eller när jag kunde göra sit-ups i all evighet. Nu kan jag göra närmare noll. Seriöst bettan!?

Hur bra det kändes att vuxna människor orkade mer än jag?
Det kändes så fakking DANDY! Kändes ungefär som att jag ville trycka en spatel genom mitt vänsteröra och ut genom mitt högeröra.

Och när jag väl efter 4 år accepterat att jag kommer dö svettig i en äcklig gymnastiksal.. ja, då finns det inte ens en snygg hunk att titta på. Nädå, bara tre gamla gråhåriga män. Men jag antar att friskis är att sjunka lite väl lågt för en hunk... Men jag tycker ändå att man får ge och ta!

Och jag blir rädd för människor! I mitten av omklädningsrummet så står där två bänkar med hängare emellan. Jag står på ena sidan och knyter min sko (alltså framåtböjd över skon som jag har uppe på bänken). När jag höjer på huvudet för att resa mig upp står där en fakking nude kvinna typ cemtimetrar från mig! Liksom, använd handduken for hilvedde! Eller håll i varje fall avståndet! Jag vill inte ha min näsa i en blottad fisse! What the fakk! Skrek nästan kan jag tala om! Sen när jag vände mig om blixsnabbt så kände jag mig omringad av nakna kvinnor som av ngn anledning inte använder sina handdukar. Vem går runt helt nude i några minuter och typ bara går runt och väntar på att månen ska trilla ner?! Nä, då virar man in sig i handduken sålänge. Eller, det är bara jag? Jag var tvungen att gå ut snabbt kan jag säga! Kvinno-omklädningsrum skrämmer mig. 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahahahahaha du anar inte hur mycket jag skrattar. Sjukt roligt inlägg :) Och jag tränar också på friskis och jag tror det är speciella friskis-gummor som går runt nakna, läskigt!! Byt om närmast dörren det gör jag!

2009-11-07 @ 01:27:53
URL: http://ellinortrassel.blogg.se/
Postat av: hasselasse

hahahaha! Så roligt, friskis-gummor är namnet! Jag bytte om hemma, sprang dit, gick hem och duschade hemma! Ju färre sekunder i det rummet destu bättre! Men jag ska följa ditt tips och byta skor vid dörren, haha!

2009-11-07 @ 12:47:48
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0