save the life you live...or die

igår (alltid); jag har noll tidsuppfattning. hade hela dagen på mig att göra mig iordning men ändå blev jag klar i sista minuten och hann inte äta innan jag fick dra till tåget. som vanligt! tåget stod stilla en lången stund men jag var inte uttråkad - ögade en assnygg dude varenda sekund. hoppas han inte kände sig iaktagen ;)

drog till malmö, staden där jag vill få ett liv. där väntade qina och syster i en igenimmad bil - de hade andats för mycket. vi länsade donkan och körde hem till tini. där hittade vi peppen, iaf jag och tini, för att dra till slagt. vakten skrattade åt mitt passfoto när jag sa att jag kom direkt från fängelsehålan, surprise. men han släppte iaf in mig. på slagt hade jag min systers strumpor i min bh istället för att lägga dem i min väska (den tanken slog mig inte ens) och jag lyckades sätta igång ett smekmaraton av varandras skrev och rumpor. fullt normal - normalfull.

chaffören som skulle köra till höör bytte riktning så jag hamnade i staffanstorp men det gick ju bra det med. chaffören ville hem alldeles för tidigt. men så kan det gå, I guess.

idag var det jul på muséet. jag bar alldeles för lite kläder och efter 5 timmar ute var jag en fullbordad isbit. bara för att tågen sen är fakking inställda så man får stå och vänta i 1,5 timmar för att få en plats på en ersättningsbuss. jag fick dock ingen plats och gav upp för att rädda mitt eget liv och hamnade återigen i staffanstorp. jävligt svårt det ska vara att komma till höör ibland verkar det som. skånetrafiken ska jag dessutom långsamt trycka ner i mammas köttkvarn.



me and my sistah försöker göra sån kullerbyttasak



...det gick lite som det gick!


me, myself und tini :D

.
qina and my sistah


me myself, tini und sistah

det var min helg. jag är cp-trött i rygg och ögon och hela mig. men det var den händelserikaste helgen på länge! let's do it again, do it do it. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0