surreal for real

fett läskigt. jag tänkte att jag skulle logga in på bloggen. tryckte på favoritknappen och på något sätt kom jag in på bloggen. hur det gick till kan man undra. kanske är ikväll jag lyckas släcka lampan med en tanke och en klapp i luften. kanske.

inatt vaknade jag av att jag skrattade högt på riktigt. jag och Christine (komediserie på femman duvet?) gjorde något asroligt. jag tänkte "jag borde skriva ner det så jag inte glömmer", men det var ju såklart alldeles för jobbigt att tre på natten leta efter papper och penna. jag tänkte istället "äsch, nu är jag ju så vaken att jag kommer ihåg det". det gör jag inte. men jag och christine hade roligt!

att vakna av att man skrattar känns sjukt surreal men riktigt roligt. kanske inspirerade min dag för jag har skrattat hela dagen! skrattvaknandet tog mig tillbaka till fjällen där jag och sara skrattade 24/7 och jag vaknade av skratt flera nätter på rad. lovely. <3


Kommentarer
Postat av: sara

haha, dom nätterna vara bara wierd och jävligt roliga!!! :D

2009-11-28 @ 16:46:08
URL: http://sahhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0