svinsprutad

Hej, jag heter Caroline och jag är sjuk i huvudet.
Idag vaccinerade jag mig. gick till vårdcentralen för att upptäcka att det var 140 före mig i kön. lycka tänkte jag. efter 1 timmes väntan var det min tur. jag fick uppenbarligen den läskigaste gubben på planeten. avslutade alla sina skumma meningar jag inte förstod med ett fel-och överbetonat CAAAroline. varför? det undrar jag med. från det att han tog sprutan från bordet tills det att det var klart hann jag inte ens blinka. vad hände? hann han ens spruta in vaccinet innan han drog ut sprutan? det undrar jag med! nu sitter jag här och inbillar mig att jag är felvaccinerad och kommer dö i svininfluensan iaf. för inte känner jag av tröttheten i armen som jag fått efter alla andra sputor jag tagit. nehe, jag känner iiiingenting. nästan så orolig att jag hoppas jag får svinigt ont i armen så jag vet att jag lever. nu har jag ont i nacke och rygg men det beror nog mest på min dåliga hållning och mitt datoriserande. peace till folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0