torka flimmerhår med hårfön

Hej, jag heter Caroline och jag är sjuk i huvudet.
helt utmattad var jag igår. sen var det storm och jag skulle gå hem. dyngsur togs till en ny nivå när jag fick torka mitt flimmerhår med hårfön. somnade klockan 17 och vaknade klockan 18. kämpade och höll mig vaken genom hela grey's, bara precis för att det är det enda måstet i tv.nu, men stupade innan so you think you can dance. upp och jobba idag igen med firrarna. göttigt. mina händer stinker värre än tre arga skunkar - värre än fan alltså - för att tala klarspråk som jag aldrig gör.

jag: jag sov ju redan vid sex.
H: jag brukar också somna efter sex.
jag: efter bolibompa...?

efter 25 minuter kopplade min hjärna det där skämtet och det var 24 minuter för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0