alla sätt är bra utom de dåliga.

igår var en sådan dag jag inte fick svar på mina sms. jag gick runt hemma och städade och dammsög och bara var liite otålig över allas förmåga att ignorera min vilja att få svar. så jag tog saken i egna händer och muntrade upp mig själv med det bästa smset jag någonsin skapat.

ready?

"saraaaaa sadla sacka spara snara sagla saldo saliv sallad salsa salva samba samfund samlag samspel samåka sandal samuraj satellit savann schabrak schalottenlök schlager segment separat serum singular sjuda självmord sjöborre skalbagge skamvrå skavank skena sketen skinka skokräm skratt skrivstil skruva skugga skyffel skägg skärbräda skörbjugg slalom slibbig smaska socialstyrelsen spannmål spole stamtavla stendöv stickpropp streptokock striptease stånd sukta surpuppa svartbygge svindel sviskon sängkläder sömsmån sörpla sötvatten. några exempel på ord du kan välja att använda i svaret jag otåligt väntar på! ;] pussi"

fungerade det? jadå, telefonen plingade till några minuter senare! ett tips bara. (tacka vet jag gratis sms!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0