ÄLSKAR dittenochdatten. faktiskt!

ÄLSKAR när folk får mig att tänka glada tankar.
ÄLSKAR när folk ockuperar min tid positivt.
ÄLSKAR när folk är glada.
ÄLSKAR när folk få mig att skratta.
ÄLSKAR att vara glad.
ÄLSKAR spotify.
ÄLSKAR sällskap.
ÄLSKAR när sara skapar filmer till mig med sin webcam och postear på min wall på fejjan.
ÄLSKAR att göra goda gärningar när andra bara ser på and gör nothing.
ÄLSKAR övertrötthet.
ÄLSKAR sol och fint väder.
ÄLSKAR regn och varm choklad, film och nerbäddadhet.
ÄLSKAR vänner och familj.
ÄLSKAR mina rutiga lakan och min cdspelare med möjligheten att spela kassettband.
ÄLSKAR torr humor! annoying orange var ju bara underbart efter depressionsfilmen som nämndes i förra inlägget.

- det finns ett stopp i mig också, faktiskt!
- stopp är bra! annars hade bilar krockat.

- låten vi spelade nu hette carrie och något annat gott man kan grilla på sommaren är ju "fläskcarrie".

ÄLSKAR ganska mycket när jag tänker efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0