det snurrar i min skalle

onsdag: efter stor skön känsla av att vara totalt ovälkommen struntade jag i festivalen och nrj och körde fina gos till svalöv och min finaste vän sara. åh, så underbart det är varenda gång jag träffar den tjejen. en riktig vän så som det ska vara. 

torsdag: struntade i festivalen för att suga upp varenda sekund jag kunde få med min fina pojkvän som tvättade och tvättade. finaste kvällen med karate kid som typ varade förevigt (filmen asså, kvällen kunde gärna ha fått vara längre)

idag: legat på en madrass i ett vardagsrum i kabbarp med dunkande huvudvärk, vätskebrist och extremt upprepande kissnödighet medan kiwey gick runt och packade i en hel evighet typ, hihi. nu är han på en båt med massa lyx och ska ha jävligt skoj har jag bestämt. <3

ikväll står lund och sara på schemat. wohoo.

jag har längtat efter festivalen i ett år men har inte satt en fot på området. kul.

nääää, om jag skulle ta tag i mig själv och tömma min dator med tanke på att jag inte längre kan spara saker på skrivbordet eller bland dokument eller något. den är fuuuuull och seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0