for a change

ja, men asså...öh. vad händer med min blogg? ingen energi kvar till den, so much going on. min författarförmåga är lika stor som...exakt där brast min författarförmåga...
MEN det är alltid roligt att skulla ta upp en räkbit ur ett akvarie och inse när man har den mellan fingrarna att det är en död slajmig firre. den flög snabbt ner i vattnet igen och togs åter upp med håv och flyttade hem i soppåsen. BLÄH!
eller när några pirajabebisar käkat upp en halv pirajabebis så att bara huvud återstod i princip. detta huvud guppade runt på ytan och firren LEVDE! sååååå jäääävla heeeemskt!
ja, mitt jobb är fint det.
tycker dock jesper kan komma tillbaka från sin äckliga greklandssemester så att jag slipper käka lunch själv, sååå tråkigt att tugga då. noll motivation att tugga ensam så maten blir inte uppäten och jag lämnar restaurangen efter fem minuter. sen måste jag ha någon att bråka med också (Y). onsdag får jag bli den klagande carro igen, wiwiwi.
jag tycker om att kunna längta efter bra saker, bra stunder. inte särskilt van vid det. fredag blir fint. kanske fiska på riktigt för första gången i mitt liv? fiskar verkar ju älska mig så det går nog bra? lördag blir säkert också finemang. trötthet...nääääää, sysslar inte med sånt. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0