förlåt.

att så pass "många" fortfarande går in på min blogg en gång om dagen förvånar mig. ni är ju helt underbara med tanke på att jag är den sämsta bloggaren just nu. men iaf! bloggeriet sker på datorn, just nu mår jag dåligt över allt som skrivs i sajberspejs som jag ser så fort jag startar datorn. därav inget bloggeri. dåligt mående hör inte hemma i den här bloggen. det har hänt förut och den raderades. punkt.

att hamna mitt i kalopsen var inget jag ville.
att vara en dålig vän var inte vad jag ville vara.
förlora fina människor vill jag inte.
jag vill kunna umgås med alla jag tycker om.
jag älskar dig. trots att allt jag gör just nu sårar dig.
jag vill att du ska må bra. jag hade önskat att jag var en del av det. jag tänker fortsätta önska. hoppas.
förlåt tini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0