gotta be somebody

ja, vad ska man säga? vi kan ju börja med att säga grattis till den människan som skötte disken på "kniv och gaffel" på mobilia. grattis till de 40 kronorna som låg under min tallrik.
lära sig av sina misstag? tror inte det. på jobbet har jag lyckats lämna in mitt lunchkort x antal gånger. t.om mina nycklar och bankkort. så att jag fick för mig att lägga pengarna under tallriken när vi gick för att hämta salladen förvånar mig inte ett dugg.

tränat idag. oh yes, nu ska vi komma igång igen efter typ 4 månaders träningsuppehåll. det sjuka är att jag chest/bänk-pressar mer nu än jag gjorde innan uppehållet. DET är sick. kanske för att jag försökt lära mig att göra en pull-up (nej, jag kan inte göra en pull up) på stången utanför mitt rum som min pappa satte upp för x antal år sedan då han fick för sig att han skulle träna. den har fungerat och fungerar mycket fint som klädstång. älskar att jag kör på 70 kg i en maskin där andra kör på 20. vad sysslar ni med undrar jag liiite. but anyways...i'm happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0