håll huvudet ovanför sanden så slipper du sand i hårbottnen.

älskar att jag ringer folk och avslutar samtalet två minuter senare med "förlåt, men jag kan inte koncentrera mig på att lyssna på dig just nu. har inte tid". svar: "men ring inte mig då." haha. sorry!

älskar hur ALLA skrek rakt ut under beckfilmen på bio. hur dottern framför gömde sig bakom sin jacka 99% av filmen. hur pappan inte kopplade någonting och hur mamman sa efter fimen "det här var sista gången!". älska.

älskar att solen vägrar titta fram och jag därmed börjar se ut som en acnepojke igen. älska finnar. NAAAT! sol, snälla. lys på mitt ansikte året runt?!? så slipper jag sminka mig också (A)

älska att titta på fel skjuttavla och tro att man sköt helt GALET bra för att sen inse sitt misstag och ha skjutit galet dåligt.

älska fina människor som säger att de älskar mig även i motgång.

älska att mina smaklökar, mage och tarmsystem ska få dansa tango tills de svettas imorgon. FONDY med far och syster JAVISST!

man ska älska. hålla huvudet ovanför sanden. då ser man bättre och slipper sand i hårbottnen. det vill man inte ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0