hatar att jobba helg. alla nerver sätts på plats då.

aaaaah, solen älskade solen!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sa jag också när jag kom till jobbet, och gick "rundan" för att mata med flingfoder och klappa alla fiskar som överlevt på axeln, och plötsligt möttes av ett nästan tomt akvarie. 2/3 av vattnet var borta och i det grumliga uppsandade vattnet som var kvar simmades ett 20tal antagligen ganska oroliga fiskar. panik? vad ska jag göra? vart har vattnet tagit vägen? måste jag håva upp dem? ska jag hälla i vanligt vatten? varför varför varför? 
men det är luuuuuuuugnt. caroline fixar. höhö. insåg att den slangen som pumpade i vattnet flyttats och pumpade hälften till det akvariet och hälften till akvariet bredvid. pumpades alltså i hälften så mkt som det pumpades ut. det är icke bra. så flyttade den 3cm och fiskarna dansade antagligen limbo av glädje. pjuh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0