Min pappa. Han är fin han.

haha, jag älskar min pappa. bara så att alla vet. visst, ibland kan han få mig fett irriterad bara av att andas min luft i princip men han är den gulligaste och snällaste pappan som finns tror jag. mmhm. han kan verka macho ibland men han är en riktig mjukis egentligen. han hade en motorcykel han tyckte om. den skakade så mkt att jag blev för kissnödig för att vilja åka med på den. vad gör min pappa? han gör allt för att den ska sluta skaka men när min kissblåsa fortsätter protestera säljer och köper han en ny motorcykel. en oskakig. bara ett litet exempel på hur söt han är. ännu sötare är han när han hör prasslet från en godispåse och kommer smygande med en godisglimt i ögat, hihi. men han är rolig också, den där faderkakan.

jag smsar: mina planer funkar aldrig...ska till marcus och kolla film. kommer hem senare. kram.
pappa svarar: nej. nej du ska komma hem. du sa du skulle komma hem. vad ska jag göra nu? jag sitter ju här och väntar :(
jag: ajajaj, du kan få följa med!
pappa: nej, nu vill jag inte.

haha, min pappa är BÄST! Jag älskar dig pappilito! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0