syster, du vann!

fondue med pappa och syster. jag må kallas slaskhink när det kommer till onyttigheter. allt onyttigt lägger sig till vänster och i min vänster får mycket plats. riktigt mycket. när det kommer till KÖTT är min syster ett freak. jag satt som en strandad gås i stolen. det hör till ovanligheterna att jag äter mig fram till mättnadskänsla och tack gode gud för det. ingen härlig känsla att vara så mätt att man känner sig vimsig och vinglig och inte kan sitta still. min pappa såg lika besvärad ut under skjortan som nästan sprack, haha. vad gör min syster? bestämmer sig för att inte sluta äta förrän hennes och pappas köttskål var slut. jag försökte inte titta på henne för att undvika illamående men det var svårt. älskar min syster. min pappa också. syster, jag erkänner. du vann!
nästa gång kör vi onyttigheter and you better whatch out. i'm dangerous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0