all in for the win!

är du pepp eller? huh huh uh? jag är! fast jag får alltid ont i magen inför uppklädda tillställningar. jag är mer, "vadå klä sig kvinnligt? nej, här kommer jag i jeans och linne"- kinda görl! kvällar som den här sätter igång mina svettningar. men idag är det all in! har satt 73 säkerhetsnålar i klänningen. nu får den helt enkelt kasa ner om den känner för det. väskan är packad, systemetpåsen står redo, naglarna är målade och håret är uppsatt. jag är redo för kvällen!

kan ni, mina okända följeslagare inte starta/avslöja era twitternamn! twitter är verkligen ngt för mig som älskar att irritera folk med mitt statusuppdaterande på fejjan. twittrar om sperma..låter inte det kul? skaffa twitter!

nu undrar ni säkert varför jag twittrar om sperma, så ska stilla er undran:

HasseCaroline: undar hur många år jag ska använda denna hårprodukt innan jag slutar tänka på sperma varje gång jag trycker ut det i handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0