älskar när folk snubblar!

efter lunch igår åkte jag, jesper, jonas och rebecka på jobbet till magasinet. the place där museets aalla föremål förvaras. och oj. där fanns det mesta. allt från mattor från gamla bönder, till konserverade hjärtan och uppfläkta fåglar, till en elefantskalle, till ett uppstoppat lejon. jisses med grejer säger jag bara! sjukt mkt tyger. sjukt mkt skelett. sjukt mycket arkeologiska fynd. sjukt mycket uppstoppade djur. sjukt mycket möbler, barnvagnar, cyklar, bord och horn. sjukt mycket av det mesta. spännande spännande!

sen hände det roligaste! jag älskar när folk snubblar och trillar (om de inte slår sig allvarligt!). ser så roligt ut och sen kan man se det framför sig och skratta hur länge som helst.
jag och jonas fick skjuts till värnhem. jonas buss kom så han skulle springa över vägen. där var Snorhalt! så han trillade typ 2 meter framför den sakta rullande bussen. hans ansiktsuttryck var grädden på moset för han trodde ju lite att han skulle dö.
kunde inte sluta skratta på hur länge som helst. alla tittade på mig och en dam skrattade både åt mig och jonas.
sjukt roligt! hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha underbart! ;-)

2010-12-21 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0