attackerande ankor!

åh råkade radera hela inlägget jag skrivit. blä.
men det var den dagen det! tiden bara flyger fram när man har roligt!
började dagen men att dansa runt till musik medan jag gjorde mig iordning för vebbe, sen gjorde jag några försök med jongleringsbollarna. en hemsida påstår att det bara ska ta 60 min att lära sig. hmm. hoppet är det sista som lämnar människan och jag har både hopp och fast beslutsamhet att det ska gå! om det tar 60 min, 60 timmar eller 60 dagar återstår att se!
sen blev det åter bussen till veberöd. där matade jag och emma ankorna och oj vilka hungriga varelser. snacka om att bli omringad. en nafsade mig i benet och den andra flög upp mot mig! läskigt!
massa kortspel och senare blev det julmat och pulka med zazza. emma har världens mysigaste hund som hoppar upp i mitt knä varje gång vi spelar kort, hihi. sött! lekte massor med leija i snön också men det var uppenbart att det var jag som blev trött och inte hon, haha. älskar lekfulla mysiga djur!
en hel dag i veberöd känns som två timmar. det är bara för där är massa underbaringar som förgyller tillvaron. det gillas starkt!



nu tvättas det och under tiden ska det tittas på lite kenny vs spenny. sen ska jag sussa sött för att bli arg på mobilen som väcker mig 06.00 imorgon. men ny dag nya äventyr!

btw fick jag ett par jättefina örhängen av emmalicious som jag glömde kvar i veberöd. tack min lingongrova! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Leija hälsar och tackar för idag! Hon längtar tills hon får sitta i ditt knä igen och pussa dig i hela ansiktet. Ses imorgon babe!

2010-12-26 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0