blood and fire

fika på expressohouse med fiiiiint sällskap som hade tagit med donkanmat. kändes inte helt okej men det var ingen som sa något. min obligatoriska chokladboll slank minsann ner. på tal om chokladbollar, alla på jobbet vet att jag gnäller (på skoj ofc, men lite allvar, hihi) om de kommer dit med en stor låda dammsugare istället för chokladbollar. de har testat! så nu har de fyllt på förrådet med 50+ chokladbollar. I LIKE! fast jag som tänkte bli lite nyttig har faktiskt bara tagit två...eller tre. mmhm! udernajs att få sånt gratis på jobbet!
sen blev det The Town på bio och jag tänker inte gå in på igen hur mycket jag hatar brudar på bio. blubb!
riktiiigt najs kväll som slutade med att jag fick skjuts till dörren och slapp vänta i 45 min i kalla lund.
hatar när snoret fryser! TACK fina du!

idag ska jag ta mig till malmö och inhandla det sista till nyår. vi ska vara jääääävligt snygga! mmmmmhm!

vad ska ni hitta på på nyår ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0