don't worry, be happy!

igår var en alldeles perfekt dag som bara flög förbi. först fixade jag lite med julklappisarna och sen kom underbart fina emmalicious och hämtade mig. snääääällt! sen körde vi hem till veberöd.

-åh, kolla fåglar! :D
-öööe! de äter ju på en hare!

i vebbe blev det kortspel. jag vann typ två runder skitgubbe av 30. men otur i spel - tur i kärlek så jag var bara nöjd, haha. lite senare kom marcus och vi drog till ica. marcus skulle göra köttfärssåsen men rörde inte ens köttfärsen innan den låg på hans tallrik, haha. mästerkockarna emma och carro, javisst! sen blev det sjuan och jag är ju typ bäst på det. som tur var förlorade jag sista rundan där det var allt eller inget.
sen blev det bonde söker fru och det bara kryper i kroppen av den där tjörnarpskvinnans brist på social kapacitet. pinsamt.

min fina pappa gick med på att hämta mig (pjuh) men innan dess gick vi ut med vovvarna. när vi kom tillbaka spårade det ut på ett alldeles underbart underhållande vis. krig med monster-istappar, dragning med pulka och sen åkte jag och marcus pulka nedför en jättebrant snöhög.
LÄSKIGT! man hann knappt sätta sig innan det tog tvärstopp haha! jag trillade av varenda gång och emma stod bredvid och skrattade. sen kom det grisljud ur henne mitt i en mening. sjukt kuligt!

ÄLSKAR våra skrattanfall! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0