en riktigt najs tisdagskväll!

riktigt najs kväll i malmoe! mycket spel, mycket prat och mycket skratt. marcus, björn och putte var riktigt härliga, trevliga och roliga pojkar..oj, förlåt jag menar män, haha. sen har vi ju emma, zazza, josse, li och wendel som också är heeeelt underbara flickor!
märks att jag inte festat till det på länge för mina cider snurrar faktiskt lite. blir en stor stark vatten på det och lite sömn!

saker en tupp gör?
"sexar upp hönorna". (vi andra skrev parar sig?) hahaha! wendel ftw! <3

tack för ikväll allihopa! på nyår går vi all in for the win!

once you go veberöd, you never go staffanstorp ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Once you go Veberöd.... Haha. Jag är så lolig! Sov gott min sköna höna så ses vi imorgon. Tack för ikväll. Puss!!

2010-12-29 @ 01:22:15
Postat av: Emma

Oj, där ska stå så hörs vi imorgon. Vinet som talade tror jag och en liten önskan att man fick se dig idag. Dock är det snart fredag och med det menar jag snart nyår ;-) Sweet.

2010-12-29 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0