ge upp, kämpa, inse eller acceptera. eller gå miste om.

jag önskar att jag hade det som min farmor och farfar. att min första pojkvän också skulle vara vid min sida när jag fyller 75. min farmor och farfar har varit tillsammans sedan de var 17. trots att det inte varit en blomsteräng för dem heller alla dagar har de stannat hos varandra och tagit sig över svackan. som jonas sa till mig idag. folk tar nog lite för lätt på förhållande idag. det ser man ju bara på facebook. singel. i förhållande. singel. i förhållande. sådär varannan vecka. han sa att man nog måste acceptera att känslor kommer och går lite men att man inte ska ge upp för lätt om det är en person man verkligen tycker om och vill vara med. att man ibland känner sig som världens bästa vänner. klart man måste berätta att man kanske inte känner så mycket annat just nu för att det inte ska bli ett spel som gör det hela värre. men att man borde ge det en andra, tredje chans för oftast kommer känslorna tillbaka om man bara stannar och tar sig igenom sin svacka. men så kanske det inte är för alla. jag vet inte. jag vet bara att du har lådan vi köpte för att samla minnen i. men den ligger fortfarande kvar i plasten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte om inlägget handlar om dig eller om det är allmänt. I vilket fall är det svinbra skrivit o såååååå sant

2010-12-18 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0