god jul!

tjolahopp! efter en lång bilfärd landade jag nu på sängen med min dator och pappa i soffan med sin tv. efter en hvt-morgon på jobb där jag fick göra allt jobb själv för ingen annan lyckades trotsa vädrets krafter åkte jag hem för att tvätta bort all svett för att sedan bege mig till hässleholm och min farmor och farfar. där blev det åter hetsk diskussion med farfar och pappa om världens klimatförändringar och jag blir lika irriterad varenda gång. så då valde jag såklart julafton av alla dagar att ha min 20årskris. något med julen gör mig lite deppig men jag vet aldrig varför ... men efter några tårar fällda mittemot farmor som jag inte kan minnas att jag ngnsin gråtit framför kändes det bättre igen. jag kan klara allt! precis som min syster kan cykla från malmö till göteborg om hon nu så gärna vill. ingen ska säga till en att man inte klarar något. allt går om man fokuserar, är bestämd att klara det och jobbar mot målet. så är det. mmhm. jag har lärt mig mycket det senaste fyra månaderna.
jag vill väldigt mycket. måste bara göra också. vill börja vara nyttig, dricka nyttigt. vill ha ett bättre jobb och bättre betalt än uselt. vill ha en bil. vill ha en lägenhet. vill ha en underbar pojkvän. och jag vill verkligen verkligen vinna 50 000 varje månad i 25 år. snääääääälla?

imorgon blir det jul nummer två i malmö. julklappsspelet ska spelas och jag vill verkligen ha mitt egna köp! har bestämt mig för att lära mig ********, haha. bara för att det känns totalt omöjligt att jaag skulle klara det så har jag bestämt mig för att lära mig! så ta inte den ifrån mig ffs ;)

min syster sa att john blund kommer till mig när han varit hos henne så måste nog göra mig iordning och välkomna honom med öppna armar.

hoppas ni har haft en riktigt god jul! :))

(tomten, imorgon tar du dig i kragen? vi sa ju...50 000 varje månad i 25 år? tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0