käftsmäll eller smällkaramell?

nu sitter jag här och myser till olles stämma i den fina tracy chapmanlåten innan jag ska ta mig till lund och kylan för en awesome müsig kväll!
bara varit hemma idag och njutit av att kunna vara det en onsdag, kommer ju inte hända på länge nu. blubb. tittat på kenny vs spenny och hollywoodfruarnas sista avsnitt som jag missade igår. sapppriiiize! idag missar jag ju bonde så det får vi ta igen imorgon! ska bli så kul att se hur den efterblivna tjörnarpsdamen dissar mannens kram och sträcker fram handen istället. piiiiinsamt! kramar is the way to go!

jag har ju förövrigt gått och blivit mästerkock såhär på gamla dar!
vet inte om jag ska slå eller hylla mig själv. har slutat äta frukost på morgonen IGEN så där förtjänar jag en käftsmäll. men sen på eftermiddag/kvällen lagar jag ju värsta maten (iaf de senaste dagarna, läs 2 ggr, haha) så där förtjänar jag ju faktiskt en liten tumme upp för att jag skippat färdigmat eller oxpytt den här veckan!
lagade ju pasta med en riktigt god bacon/franska örter-sås som räckte till tre måltider.
idag lagade jag stekt kyckling, lök och champinjoner i en paprika/chilli-sås med ris. namnam!

nu ska jag skrapa trisslotter och bli tyyyyyyp mångmiljonär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0