ljudisolering önskas?

asså, nu när jag inte längre sover med öronproppar hör jag mina grannar ha sex igen. den ena låter som att hon ska dö. låter inte trevligt alls. funderar på att skicka in en sån där boll genom brevinkastet som hon kan ha i munnen.
asså, hör några ggr varje dag grannen där uppe kissa. det sjuka är att jag blir kissig utav hans porl. antingen ligger deras toalett inte på samma ställe som vårt eller har de någon porlhögtalare..
asså, grannen därnere har en högtalare på sin telefon som låter som en stor kaffekokare i vår lägenhet när det ringer hos dem. det är bara irriterande.
asså, eftersom jag hör grannen där uppes porl precis ovanför mitt sovrum och jag precis hörde några plopp...vill jag inte vara med längre. enbart äckligt.

ljudisolering någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0