oh, vilken härlig dag!



i det här inlägget menar jag inte porrfilmer utan familjechillax-"inte-tänka"-filmer.
är inte nakenhet ganska typiskt för svenska chillax-filmer? det känns så tycker jag. folk som badar nakna och så. jag menar, jag har hundrasjuttiofemton amerikanska filmer men där är inget ollon i fokus i någon av dem...
gick iaf på bio med min syster igår. vi bestämde inte vilken film förrän vi nästan var framme i kön. mer spännande på det viset!
det blev "himlen är oskyldigt blå".
redan i typ den första scenen fick man se både bröst, fisse och snopp och sen följde fler bröst och fler mansrumpor. inte för att jag hade några problem med det men jag blev rätt förvånad, men det kanske jag inte skulle blivit då?
den var nog en aning dryg faktiskt. typ "caroline ser den en gång och en gång till om hon måste"-film. 
men om inget annat blir man kär i ted gärdestad!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ted Gärdestad?! i min värld är han död sedan flertalet år tillbaka, slängde sig framför ett tåg/tunnelbanetåg eller nått ditåt. Så den kärleken är väl en hopplös sattsning redan från början.

2010-12-28 @ 13:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0