stirra in i väggen. dunka huvudet i golvet.

bara jag som tycker det är riktigt jobbigt att sakna? rastlös i hela kroppen. tankarna går i cirklar. man gör de mest onödiga sakerna om och om och om igen. jag hatar det.
saknad kan vara bra. när det är ömsesidigt och man vet ett slut.
annars är det bara hemskt.
saknar att ha någon att alltid prata med. jag vet jag har vänner som finns där 24/7, men det är en annan sak.
saknar återigen att ha någon bredvid mig när jag somnar och någon att se bredvid mig när vaknar. någon att pussa på kinden innan jag går till jobbet.
någon som fattar min hand när jag går bredvid.

Kommentarer
Postat av: Emma

du får hålla mig i handen om du vill :-)

2010-12-21 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0