tomten nummer dos var också snäll!

ngn som vill komma hem till mig och mixa ngt med min nya stavmixer? eller mumsa framför min chokladfondueskapelse? finaste fotoramen med typ sex stycken småramar i från XXXLutz ska också placeras på min vägg. och jag är ju plötsligt helt redo för nyår vad det gäller smycken också. och lakan till sängen. och pengar till jacka. ja, man får väl säga att tomten var snäll i år! dessutom bytte jag till mig mina inköpta jongleringsbollar efter avslutat julklappsspel. japp. JAG ska lära mig jonglera. hamnar ofta i underliga situationer där folk försöker jonglera och jag är seriöst sämst på det. så jag tänkte att om jag kan lära mig det så kan jag lära mig allt! så det ska bli min sysselsättning i osysselsatta situationer. mysig dag hos min syster! mina bröder har blivit låååånga! inte okej att var längre än mig när man är 13. så det så! hihi.

älskar att jag redan skapat mig massa planer för veckan! älskar faktiskt att ha fullt upp.. ska försöka komma på ännu mer så det blir riktigt fullspäckat och skoj, haha!
än så länge har vi veberöd imorgon, några timmars jobb och okänd bio på måndag, förshoppningsvis chillkväll med några godingar och lite nya människor jag aldrig träffat vilket låter supertrevligt på tisdag och badminton på onsdag. vad ska vi hitta på på torsdag? sen är det NYÅÅÅÅÅR vilket kommer bli awesome!

avslutningsfras.

Kommentarer
Postat av: tomte

tack själv gumman både för fördelsedagspresent och fiskarna till mina fötter....

2010-12-26 @ 08:18:24
Postat av: Anonym

Jag har räknat ut (alldeles själv!) att vi kommer ses jättemycket nu denna veckan som kommer. Yeeeey.

2010-12-26 @ 09:41:39
Postat av: c

strömmis(?), det har jag också räknat ut! vi är lika smarta! :D

2010-12-26 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0